niedziela, 19 grudnia 2010

Operation: World War II - początek

Kilka dni temu dotarła do mnie dostawa niemieckiego sprzętu do systemu O:WWII.
Na razie niewiele wiem o samym sytemie. :) Ale zapowiada się ciekawie. Poza tym jego koszty są śmieszne w porównaniu do "typowych" bitewniaków, dlatego też postanowiłem się nim mocniej zainteresować.

Powyższa dostawa powiększyła mój mały zbiór już posiadanych przeze mnie modeli w skali 1/72.

Modele są częściowo rozgrzebane. W wolnych chwilach trochę przy nich dłubię. Wielu z was rozpozna, że pojazdy pochodzą z czasopism "Kolekcja czołgi świata" i "Kolekcja wozów bojowych" Amercomu. Modele te nie grzeszą dokładnością wykonania i dla wytrawnych modelarzy są pewnie bezwartościowe, ale do gry będą idealne. Po przemalowaniu i pobrudzeniu powinny się świetnie prezentować.Piechota ze zdjęcia to Panzergrenadierzy Revella. Niestety te figurki są beznadziejne. Kiepsko odlane z gumowatego materiału, z dużą ilością trudnych do usunięcia nadlewek. Figurki Italeri są znacznie lepsze. Jednak za  podstawę plutonu posłuży mi najprawdopodobniej zestaw Niemców wydany już przez Plastic Soldier Company, na który z niecierpliwością czekam. Miałem w rękach zestaw piechoty rosyjskiej tej firmy i ich figurki prezentują się rewelacyjnie. Mam nadzieję, że niemiecki zestaw będzie równie dobry.

4 komentarze:

  1. No fajnie fajnie - gratuluję niezłego startu do O:WW2 - kolega z Warszawy może ? :)

    OdpowiedzUsuń
  2. A dziękuję. :) Nie, jestem z Gorzowa Wlkp. Zresztą w O:WWII wciągnął mnie Jarek (znany na tym poletku) i to z nim i jeszcze jednym kumplem rozkręcamy tutaj ten interes.

    OdpowiedzUsuń
  3. Trzymam zatem kciuki za Was ! :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Gratuluję wyboru "jedynej słusznej skali" :)
    Powodzenia i dużej przyjemności z modelowania i grania.
    Pozdrawiam,
    rrober

    www.rrober.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń