wtorek, 20 sierpnia 2013

Projekt industrialny - hale

Kolejnym elementem projektu industrialnego są dwie hale niewielkich rozmiarów, które poprzednio służyły jako parowozownie. Budynki nie wymagały wiele pracy. Bramy wjazdowe były wyłamane, musiałem jedynie pozbyć się resztek - zawiasy wciąż siedziały w ścianach. Ściany oryginalnie były czerwone. Ten kolor chciałem pozostawić, dlatego przeciągnąłem je jedynie wash'em, a potem przetarłem suchym pędzlem, dla delikatnego rozjaśnienia i przełamania jednolitej barwy. Dachy natomiast były czarne, dlatego przetarłem je szarymi kolorami na sucho. Żmudna robotą było wymalowanie płytek wokół okien, drzwi i bram wjazdowych, ale dzięki temu całość prezentuje się znacznie lepiej. Kolory ram okiennych i drzwi pozostały oryginalne. Budynki oczywiście trafiły na podstawki.



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz