poniedziałek, 2 maja 2016

Malifaux - podstawki

Po ponad miesięcznej przerwie udało mi się wreszcie wrócić do machania pędzelkiem. W ramach małego rozruszania się postanowiłem pomalować podstawki do powstającej baaaaaaaaardzo powoli drużyny do Malifaux. W system wciągnął mnie kolega, który jest nim zafascynowany i po jego namowach uległem. Nad samymi figurkami dopiero zaczynam prace, ale na ten moment nie są one projektem priorytetowym, więc jeszcze upłynie nieco czasu, zanim zaprezentuję gotowe modele.
W podstawki dla drużyny zaopatrzyłem się w Micro Art Studio. Podobają mi się ich wyroby, ceny też mają w miarę akceptowalne, dlatego też wybór padł na ich produkty. Poza tym zakup gotowych podstawek oszczędził mi nieco pracy. Wystarczyło je tylko pomalować. Nie wykluczam, że po przyklejeniu modeli jeszcze je czymś urozmaicę, ale o tym będę decydował na końcu.


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz