sobota, 1 stycznia 2011

Nasyp kolejowy - część 1.

Jak to mówią: "Jaki Nowy Rok, taki cały rok", więc postanowiłem, że dzisiaj nie będę leniuchował i wezmę się za robotę. :)
Od kilku dni miotam się między różnymi projektami. Miałem robić rzekę, ale na razie odłożyłem ją w kąt. Miałem malować figurki, ale też nic z tego nie wyszło. Więc zacząłem realizować pomysł, który od dłuższego czasu chodzi mi po głowie - nasyp kolejowy.
Na zdjęciach widać dwa skrajne moduły. Będzie jeszcze jeden - środkowy, z wiaduktem - ale na razie nie mam żadnego wiaduktu, więc ten moduł jeszcze nie jest rozpoczęty. W tej chwili elementy są gotowe do opiaskowania i malowania. Wydaje mi się, że cały nasyp wyszedł odrobinę za stromy, ale na typ etapie nie chce mi się już go przerabiać. Mam tylko nadzieję, że nie będzie to przeszkadzało w grze...

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz